Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-02, 23:28   #14
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arizto Visa inlägg
Jag är intresserad och kan tänka mig att man kör detta i veckointervaller. Dvs säg 10veckor och summan för detta skall finnas inne på bolaget från varje person när bolaget startar så slipper man jaga folk hela tiden. Kan ifs hända att någon hoppar av under resan,men då finns det större täckning i bolaget från början.
Absolut, det låter riktigt klokt att ha något sådant, då behöver man inte bråka med folk varje vecka. Dock så finns det ju inget som hindrar personer som hade täckning från början att gå in i bolaget och ta ut pengar om de så vill så det är ju ingen garanti att det rullar på bara för att pengarna fanns där från start.

10 veckors intervaller kanske va mastigt för vissa men iaf att man ser till så det finns täckning för en månad framöver i bolagen och då behöver man bara jaga folk och ta in från reservlistor 12 gånger om året istället för 52 förhoppningsvis.

Som sagt, upplägg och allting är jag helt öppen för alla förslag som kan finnas, ville först bara se om det finns några som delar mitt intresse att starta något nytt eftersom det andra bolaget är stendött och det verkar ju finnas folk som är intresserade så är det väl kanske så att vi försöker sparka igång något till helgen då.

Ju mer vi har att spela för desto större bör ju chansen vara att vinna, så ska vi fylla bolaget med maximalt 20 platser och sikta mot höga vinster eller ska vi vara färre personer och försöka vinna med små medel?

Insats får vi komma fram till något som passar alla som vill vara med, men minst 100 kr lär man gå in med och får se hur högt vi kan komma upp i att folk vill lägga per vecka.

Så fortsätt att hojta till om ni är intresserade så fyller vi snart ett bolag och drar igång det hela redan till helgen...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat