Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-02, 19:10   #1
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Nytt stryktipsbolag eftersom djungelhjuls dött ut?

Jag är själv medlem i Djungelhjul och Maijadonas stryktipsbolag men eftersom det inte varit något spel i det bolaget på en månad nu och man hör inte någon anledning till varför eller vad det är som händer så undrar jag om vi kanske skulle starta ett nytt eget bolag?

Vet att intresset tidigare var stort för stryktipsbolag men läste att djungelhjul ofta fick kämpa med att folk inte betalade in pengar i tid och jag förstår att det blir jobbigt i längden. Vet dock inte varför det inte dragit igång igen men motivationen kanske brister när det dels är massa krångel med betalningar och samtidigt så va resultaten över 26 veckor med ca 3000 kr i insats per vecka inte något vidare.

Så kort och gott, ni som är med i samma bolag som mig och även alla andra såklart, är ni intresserade av att vara med i ett stryktipsbolag? Ska vi isf dra igång något nytt bolag som är aktivt så vi kan följa plingen i rutan igen?

Startade en tråd för att öppna en diskussion och sen kan vi i ett senare skede dra igång något ifall vi ser att intresset finns.

Så låt höra vad ni tycker?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat