Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-29, 10:15   #3
linusiuz

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 501
Standard

Hej!

Vill lägga in en liten brasklapp för spelet på plusmål på DIF. Laget startar dagens match med defensive mittfältaren Niklas Klingberg på topp. På bänken finns andrahandsalternativet på forwardspositionen Emil Hedsén som så sent som för ett par dagar sedan spelade match(lägg där till att han ökat sin träningsdos rejält då han kommer från div 4 inför säsongen), tror därför att han sparas lite idag..

I Degerfors råder det också sjuk/skadestuga och bl.a. är förstavalet på forwardspositionen Alexander "Nutt" Andersson borta. Därtill finns duracellkaninen Daniel Sundgren och mittbacken Andreas Holmberg borta sedan tidigare.

Visst ska DIF vara bättre än sitt motstånd som spelar en division lägre och yttermittfältarna Ayaz och Rennie kan oroa vilken backlinje som helst när de är på humör. Dock har målskyttet svajat rejält denna säsong och det är lite fågel eller fisk om laget. I presenterad startuppställning finns det dessutom ingen notorisk målskytt.

Så trots att KBK presenterar en försvagad trupp väljer jag själv att avstå spel på denna match. Ska dock tillägga att då hjärtat ligger hos DIF, avstår jag ofta spel på dem då mina värderingar av matcherna inte alltid blir hundra bra..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)
linusiuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat