Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-29, 10:00   #1
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Fotboll 29 mars

Jag brukar ofta dela med mig av mina spel ute i chatten då jag inte orkar motivera, men här kommer en. Dock har jag slashat oddsen totalt, men håll utkik live eller till vad ni bedömer är värt med tanke på denna info. Allt över 1.90 på -1.0 är bra enligt mig.

http://new.karlstadbk.nu/traningsmat...-degerfors-if/
Citat:
I morgon lördag är det träningsmatch i Degerfors mot DIF. Den börjar 13:00 och spelas på Stora Vallas konstgräsplan.
KBK´s ass, tränare Andreas Johansson säger inför matchen att ” det är alltid inspirerande med derby. Det gäller att vi agerar tydligt och visar rätt inställning. Tyvärr fortsätter vinterns sjukstuga att ställa till det för oss så vi krigar också mot tiden. Seriepremiären är nära! Hela åtta spelare är indisponibla (Patrick, Anel, Gaz, Ogge, Adis, Falkmar, Wahl och en nyopererad Timmy) och missar alltså match imorgon. Vi möblerar om i laget och kör på med följande trupp mot Degerfors: Hedlund, Forslund, Efe, Danielsson, Zarko, Feltsten, Caue, Sebastian, Erik N, Erik J, Markus, Mirre, Rex samt två st från U-21 laget.
http://www.degerforsif.se/index.php/...if-karlstad-bk

Citat:
Målvakt: August Strömberg

Backar från höger: Marcus De Bruin, Patrik Anttonen, Pontus Jakobsson, Christoffer Eriksson

Balansspelare: Tobias Solberg, Erik Nilsson

Offensiva mittfältare från höger: Amadaiya Rennie, Johan Bertilsson, Ferhad Ayaz

Anfallare: Niklas Klingberg

Avbytare: Jonas Bohlin, Alexander Hjärpe, Adam Nilsson, Eric Jernberg, Jesper Karlsson, Daniel Henriksson, Emil Hedsén
Spelet är alltså Degerfors -0.75 eller -1.0 (själv spelade jag båda).

Degerfors IF -vs- Karlstad BK (2013-03-29)
Degerfors IF -1.0 (asian) 2.06

Degerfors IF -vs- Karlstad BK (2013-03-29)
Degerfors IF -0.5/1 (asian) 1.732

-----------------

Övriga spel jag har,
Skövde AIK -vs- Ljungskile SK (2013-03-29)
Over 2.5/3 (asian) 1.795

Falkenbergs FF -vs- IK Oddevold (2013-03-29)
Falkenbergs FF -0.5 2.2

Falkenbergs FF -vs- IK Oddevold (2013-03-29)
Over 2.5/3 (asian) 1.922

Glad påsk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+5), marling (+1), Chrille123 (+25), SlimCharles (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat