Ämne: NHL 23/3
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-22, 15:41   #7
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6083

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Ja, jag får också den känslan, men precis som du har jag ingenting att backa upp den teorin med

Så, det blev ett underspel på den matchen istället.
Under is 16-5 in the last 21 meetings in Winnipeg.
Under is 8-3-1 in the last 12 meetings.

Och med de senaste 21 matcherna i Winnipeg antar jag att de menar Winnipeg/Atlanta. Annars har den statistiken ganska många år på nacken
Tycker ändå det känns som en 50/50 match nu när Ovie å Bäckis börjar komma igång, man fick tillbaks Laich som är sjukt viktig, och även Green, som är deras toppback och quarterback i PP

Dessutom behövde man inte jaga igår överhuvudtaget så känslan är att Washington har lite piggare ben..

Washington har vunnit 2 raka i Winnipeg utan att släppa in mål, Enström saknas fortfarande i Winnipeg vilket är ett tungt avbräck då han är deras främsta back, och rykten säger att Montoya startar för Winnipeg då Pavelec startat 19 av dem senaste 20 matcherna. Holtby lär få spaden igen då han har 2 raka nollor emot Winnipeg borta och detta är en match av slutspelskaraktär..

2.26 på pinnen på Washington med dem förutsättningarna... Jag skulle nog valt Washington.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat