Ämne: NHL 23/3
Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-22, 10:30   #2
loneranger

lonerangers avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Både Anaheim och Pittsburgh får ju ses intressanta till strax över 2ggr vardera. Blir även en dubbel på dessa då jag tycker värdet är mkt intressant och med tanke på vad dessa lag presterat hitills i år.

Winnipeg har vunnit 4/6 senaste hemma, intressant är att båda förlusterna kommit mot Washington som vunnit relativt klart med 0-4 och 0-3. Washington måste ta och vakna till om dom ska ha nåt med den här säsongen att göra och i nattens match mot just Winnipeg så var både Ovechkin och Bäckis med i målprotokollet vilket får ses som positivt för Washington. Som sagts så möttes lagen i natt och Washington vann med fyra puckar. Tycker därför att oddset runt 3ggr är klart spelbart.

Columbus - Calgary är den match som ger mig mest huvudbry.. Columbus hemma brukar betyda kryss 7/10 senaste. Lagens 4 senaste möten har också bjudit på kryss så spelet på kryss känns ju nästintill kriminellt att inte lira. Det som ändå får mig att tänka i kriminella banor är ju då Calgarys hysteriskt dåliga bortaform just nu. Sex förluster i rad full tid, åtta om vi räknar med en förlorad övertid.
Dock gillar jag att spela kryss så det är väl kanske där jag landar tillslut ändå..
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat