Kul att någon annan tar initiativ. Gillar när det åtminstone är ett par aktiva på forumet som alla startar lite trådar och skriver lite.
Är lite bekymrad över mina spel hittills, gillar för många bortalag känns det som.
FT 3U @ 3.20
Känns inte som Devils bör stå som sådana stora dogs mot ett Flyers man precis slog med 5-2. Flyers är favoriter att vinna, men inte såhär stora - imo. Båda lagen är ungefär lika bra efter 1 day rest. Hedberg har spelat bättre, Bryzgalov suger som vanligt. Devils dåliga bortastatistik och Flyers starka hemmastatistik är väl orosmolnet.
ML 3U @ 2.26
Ok - Preds är B2B och Rinne hade en urusel natt igår, men ska talanglösa fysiskt lilla Flames stå i 1.73 ML mot Nashville? Nope. Flames och Jackets är lagen som i princip inte har någonting, dåliga-mediokra på allt. Andra sämre lag som Islanders har åtminstone elit spetsoffensiv i ex. Tavares.
ML 3U @ 1.88
Mest ett statistiskt spel, Wings har dominerat Edmonton. Jobbigt, går emot mina instinkter och tittar bara på statistiken, för Detroit har varit jävligt dåliga i mina ögon.

ML 3U @ 2.97

FT 3U @ 3.55

ML 4U @ 1.75

-1.5 3U @ 3.75

-1.5 3U @ 3.54