Citat:
Ursprungligen postat av saman
Fast till hans försvar så går det såvida jag vet inte att rygga exakt det spelet (mål minut 1-30) på någon livebett, så han har ju lite rätt i man bara har några minuter på sig. Uppskattar soulmans bidrag till forumet som alla andra, men startelvor anledningen till sena posts köper jag inte.
Det gäller bara att vara snabb så hinner man. 
|
Det är mkt möjligt, till mitt försvar så brukar jag inte rygga de spelen. Håller inte med dig om startelvorna, håller med soulman där. Och nu ska vi tänka på att många av Soulmans spel inte är i PL, BL, Seria A eller annan större liga utan det är ofta på mindre ligor där det dessutom är svårare att hitta elvorna. Och Soulman har under min tid på sharps alltid postat alla matcher som spelas vid klockan 4 vid samma tidpunkt, kan vara lite av anledningen med till att det blir så sent då han väljer att "klumpa" ihop alla spelen i en post istället för i flera posts och då postar han sent när alla spel är lagda. Finns fördelar och nackdelar varav en fördel är att de som prenumerar på Soulmans inlägg via RSS inte får 10 SMS/mail om dagen utan kanske bara får 3 inlägg.