Gulbis är på en bra flow nu och som tidigare talare så satsar har hårt och ska skärpa till sej, men han verkar ändå inte helt hunda i sina matcher, tycker han borde visa vilja att avsluta matcherna fortfare för han ska gå att lita på
Möter nog nadal där han måste spela sin bästa tennis nånsin, nadal är tillbaka, inte bara tillbaka från sin skada ut tillbaka som spelare, och jag tror han sopar banan med gulbis, 2-0 i set, kan du hitta till runt 2ggr.
Nadal kan sitt motsånd och vet att han inte ska släppa in en tänd gulbis, detta blir en läxa för gulbis innan han når topp 20e.
Såg ngn va laddad på spela berdysch, kanske lite för sent nu med tanke på att nån av oddsen har försämrats, furutom på att han ska ta hem hela skiten, 16.5 i odds på det nu tror ja om mitt vargöga inte hade helt fel

är väl absolut inte omöjligt, är i en av sina liva bästa former nu och fed är inte i tippform inde nadal heller, murray och djoko däremot manglar ju sitt motsånd. Men en liten tv slant kanske det kan va värt
Spel på wawwen o fed matchen finns oxå till fina värden tycker jag, wawwen kommer allt närmare toppen för var dag som går, spelar alltid tajt mot dessa numer, spel på över 20.5 till runt 1.80 el 21.5 till 2.2/30 tror jag är ett riktigt fint spel, det federer inte har längre är vinnnarskallen, teknik och rörelsen finns där men absolut inte samma vilja att komma tillbaka från underläge, kondition tryter kanske lite oxå där i samband med viljan I guess
Tycker det är bra odds på Simon oxå som är en riktigt krigare, Anderson går jävligt bra nowdays men Simon går inte dåligt och krigar till sista pinnen... höga intressanta odds på den matchen 2.8-3 hitta man på Simon, kan va värt en slant kanske !
Kerber i damtennisen tycker jag man borde kunna se som en bank. Muguruza är en slitvarg med rank 95 och är nyss fyllda 20 år. Hon har imponerat många med sitt spel och kanske lite underskattelse från de mycket högra rankade spelarna som hennes största vapen egentligen, Kerber är på tok för rutinerad för det och bankar nu ut spanjorskan enkelt som borde vara mer än nöjd med att stanna kvar så länge i turren. 2-0 i sett till runt 1.85-.1.95 går nog att finna.
Gärna kommentaren o Diskutioner på mina tankar om matcherna som sätts i gång