Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Ja jävlar vad Knight lär vara stukad nu, först totalt förnedrar i all-star matchen för youngsters och så nu överkörd av DeAndre... aj aj aj!
När Hamed Haddadi plockas upp från FA då vet man fan att fantasy världen är helt jävla upp och ner, det är närapå den sämsta spelaren man någonsin sett alltså....
OMG Bargnani på waivers, eddie lär väl inte kunna sova nu innan han sett att han fått honom... trodde er kärlek skulle vara förevigt men äntligen fick det alltså vara nog Vlad? 
|
Bargs är skadad igen annars hade han varit kvar,jag kommer inte vinna i playoff men jag måste försöka. Haddadi är riktigt stiff men han är iaf bättre än Aaron Gray i Raptors
Hamed Haddadi scored a career-high 13 points on 4-of-7 shooting (5-of-5 FTs) with eight rebounds, one steal and two blocks in 18 minutes off the bench on Monday against the Nuggets.
Statstuffer
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Är i valet och kvalet vem jag ska droppa - Pekovic eller Amir Johnson. Med Bargs i laget skulle det bli för mycket matcho helt enkelt.
Är det tom så att det är Hamed Haddadi som du har på avataren Vlad? Måste erkänna att det inte direkt känns bra att ha två Phoenix-spelare i laget. Får lite 9/11-vibbar av hans uppsyn. Tänk om han kapar planet på nästa road trip?

|
Droppa vem som helst. Take Him.
Indeed. "He's 7'2 from Iran,He can't run,It's Haaaamed Haddaaadi "