Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-18, 12:55   #1
NFL

NFLs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 180

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

18/3 23:15 Copa Libertad. CA Cerro vs Internacional RS

CA Cerro vs Internacional RS. 1 5,00 & +0,5. 2,10
Spelstopp:18/3 23:15
Bolag:Bet365

Har sett båda dessa lag flera ggr och fattar inte oddset, Internacional såg jag senast mot Emelec hemma, då var dom fruktansvärt dåliga väldigt tröga och hade inge brasselir alls i sig, farten saknades totalt hur man lyckades vända och vinna till slut berodde mer på att Emelec blev nervösa och backade hem mer än vad som behövts.CA Cerro såg jag oxå mot Emelec då borta och blev positivt överaskad då man var det bättre laget trots bortaplan, segern med 2-1 var helt rättvis och man leder nu gruppen 2p före IRS.Man slog även D.Quito i 1a omg hemma med 2-0 och har alltså vunnit båda sina matcher i Copan, hemma i Montivedo spelar man alltid inför fulla läktare i Copan =50.000 och detta är årets hitintills största match,man har ett riktigt vasst mittfällt med Caballero och Dadomo som e väldigt bra offensivt,på topp har dom Mora och Alvez men där unge stjärnan Soto ofta byter med Alvez,Soto har gjort 4 mål på 7 matcher och är en ny stjärna,hoppas på han från start men annars brukar han bytas in tidigt i matcherna.Tror hårt på Uruguayanerna(?) här och har väldigt svårt att se en förlust 5ggr klart spelvärt men satsar även hårt på +0,5.
Inter RS spelar inte i den bästa ligan i Brasilien så man ska inte ta för hårt på att dom just är från det landet men det verkar bookisarna gjort.
Vill bara förtydliga att IRS spelar i högsta ligan men det finns olika distrikt och Gaucho som dom spelar i rankar jag som 3a och därför har dom lite finare resultat för dom möter lättare motstånd.(Enligt mig).
Lycka till!

Insats:1:a. 5ggr 5u
Insats:+0,5. 2,10 10u

Går som Livestream på B365.

Senast redigerad av NFL den 2010-03-18 klockan 13:30.
NFL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat