Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-10, 21:33   #384
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Vad är det med den reklamen?

Klart du ska göra lite moves Lillis, du har ju råd att chansa lite men Lamb va väl en rejäl sådan, finns ju inget som tyder på att han ens ska få komma in på planen så då kunde du ju lika gärna behållit den liraren du droppade eftersom Anderson alltid gör något iaf... Men som sagt, det är klart du ska göra lite moves, tyckte bara detta va ett lite roligt sådant och ville påpeka det, inte mer med det.

Btw, det har varit riktigt spännande matchups mot Stern Denials de senaste veckorna, inte ens en roster change de senaste 5 veckorna och spelare som Nash, Marc Gasol, Ray Allen, och Speights är konstant på bänken och t.e.x Drummond som varit skadad i 4 veckor har en stadig plats i lineupen. Starkt jobbat, tråkigt när det blir sådär...
Haha, såg du inte att han fick typ 7 minuter häromnatten....

Skönt att Durant satt 38/41 FT. Om nu bara world peace kan fortsätta som han börjat kanske kanske jag kan smyga undan med en vinst, skulle vara en skräll.

Om jag nu skulle ramla in i slutspelet måste Melo släppa till lite, NY spelr 4 matcher/vecka på slutet. Får jag inte tebax mina skadade killar är det ju bara att rulla över och dö
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat