Det här är något jag ofta funderat på. Värdet brukar väl vara bättre på både rak och de andra hcp-spelen som exempelvis -1.5. Man har ju ett väldigt litet sample av matcher denna säsong, men det visar ändå lite hur pass stor risk det är att vissa lag spelar oavgjort.
Tror jag på mycket mål så brukar det oftast bli rak eller -1.5, dessutom finns det ju lag som är ojämna.
Valet brukar dock allt som oftast falla på ML då jag har så högt medelodds med alla målskyttespel.
Största anledningen till varför jag lirar ML-spel är för att minska variansen och sänka medeloddset så inte hitraten blir helt kaos.
Man får ju ta sig en titt hur lagen presterar i eventuell förlängning/straffläggning bara.
Kan bara hålla med angående Marathonbet, man kan hitta väldigt fina fynd där eftersom de släpper tidigt, mycket bättre payout än bwin, dessutom kan de vara totalt felsatta. Utan Marathonbet skulle det vara svårare att vinna på NHL, vilket är en nackdel, men jag tackar och tar emot så länge man inte blir limmad.
Vet inte hur länge jag haft konto där, gissar på att jag började i typ Nov/Dec, har blivit lite strypt nu, dröjer väl inte allt för länge innan det är kört. Måste ha torskat en del innan NHL drog igång.
Senast redigerad av Grnvit den 2013-03-08 klockan 22:38.
|