Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Ett fint spel enligt mig är Arizona UNDER 82.5 vinster, de hade 70 vinster ifjol och jag tror inte dom är 13 vinster bättre i år och har svårt att se hur de skulle kunna vinna mer matcher än dom förlorar denna säsongen!
|
Vacker post.
Är dock lite tveksam kring Arizona. Förvisso börjar Brandon Webb på DL men kommer han tillbaka i någorlunda form innan sommaren bidrar han säkerligen med fem-sex vinster. Om Edwin Jackson klarar av att hålla i föregående år är även han en uppgradering i rotationen.
Vidare är Jose Valverde en uppgradering på closerpositionen om han kan hålla sig frisk jämfört den, åtminstone i mina ögon, överskattade Chad Qualls.
Jacksons senaste outing var ju inte vacker men den stabilitet som finns i årets upplaga av d-backs i pitchingavdelningen tror jag ger 13 extra vinster. Självklart förutsatt att de håller sig friska.
Vi får som sagt se. Om det kommer positiva signaler på Webb innan säsongen startar kan jag kasta en slant på över. Om inte blir det säkerligen underspelet. Han känns som en nyckelfaktor.