Ämne: NHL 28/2
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-28, 23:09   #23
Pekerman

Pekermans avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2611
Standard

Jag tror att Penguins har riktigt bra chans mot Canes inatt. Som nån nämnde här så sabbades matchen mot Florida av alldeles för många utvisningar. Jag såg Canes match mot Caps och 3-0 förlusten är i underkant där. Om Washington haft lite mer flyt eller om Ward inte hade spelat strålande, hade den matchen kunnat sluta med många fler mål. Jag blev inte alls imponerad av Canes offensiv och med Fleury tillbaka i kassen har jag svårt att se dem göra några mål här iheller.

Pittsburgh -1.5 till 3,23 @ Pinnacle är taget!

Jag gillar vad jag sett av Toronto på sistone men Islanders är ojämna som f*n och iochmed att Leafs spela igår så avstår jag.

Sharks offensiv har knackat lite på sistone efter en grym inledning. Med Gustavsson i mål för detroit och Wings b2b tror jag de kan lossna för San Jose här som ju har visat prov på bländande offensiv tidigare den här säsongen. Provar nog -1.5 på dem också.

Testar också Ö5.5 i Sabres-Panthers och i Flames-Avalanche.

4 lag som gillar att göra mycket mål och/eller släppa in mycket mål.
Med Clemmensen confirmed i Pantherskassen är de dags för Vanek/Pominville att producera igen. Av's mot Flames känns väldigt öppen och jag tror de kommer svänga i den här matchen.

Var riktigt sugen på Devils också som dogs men synd med Hedberg i målet bara. Winnipeg har ju spelat upp sig lite på slutet också så avstår nog den.