Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-21, 18:47   #11
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte omöjlig uppgift för Ferrer att ta sig till final. Har honom själv till 40ggr som outright på Betfair.

Nu är det riktigt intressant på damsidan tycker jag. Jämn historia mellan Na Li och Radwanska där förmodligen Rad vinner till slut efter att Na Li slår bort sig själv med största sannolikhet . Vore kul om Na li kunde hålla lite jämna steg och kanske till och med ta första set. DÅ kanske....

Jag är mest intresserad av hur Makarova kommer att ta sig an Sharapova som är i en hysterisk form. Makarova har en hög nivå när hon får till det. Det fick ju Serena Williams själv vara med som förra året i just Australian Open där Makarova gjorde en jättematch och blåste bort Serena i 2 raka set. Sharapova har 4-0 i h2h men Makarova har närmat sig. Senaste mötet vaskade hon t.ex. fram 15 breakbollar under perioden då Sharapova spelade riktigt bra tennis, precis som nu.
Jag hoppas på en tight match. Men det är ju WTA så man vet ju aldrig!

Oavsett så tycker jag inte SHarapova ska handlas så lågt som hon gör. Nu är det kvartsfinal, någon gång måste hon dippa under ett set som hon brukar göra.