Ämne: NHL 21/1
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-21, 15:04   #10
isbjorn
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

4-1 är inte kross resultatmässigt(Då var 9 av 19 matcher de två första dagarna av NHL "kross"). Och det var verkligen inte kross spelmässigt.

Man kan funderar lite på det psykologiska aspekterna. Kan tänka mig att det är lite skillnad på motivation att möta NY Rangers, en av favoriterna till att vinna allt, och Winnipeg. För både publik och spelare. Dessutom ligger denna matchen mellan två möten mot Rangers. De möter dom igen på Onsdag i Madison Square Garden. Dessutom vann de mot Rangers, då borde väl inte Winnipeg vara några som helst problem?

Winnipeg o andra sidan fick stryk av Ottawa, hemma. De spelade inte bra alls(kollade faktiskt på matchen så jag vet). De är stor underdog idag och är fullt medvetna om att de måste ha 100% fokus och taggning för att ha någon chans i denna matchen. De lär också vara de mer desperata laget i och med deras mediokra insats i första matchen. De vill visa att de kan bättre än så. De spelar trots allt i NHL så de kan spela hockey.

Säger inte att Winnipeg vinner detta men jag lovar er att det kommer finnas bättre tillfällen att spela Boston. Speciellt när ni snackar om -1.5(som jag gissar ni tar för att oddset på Boston rak är för låg och inte har någon vidare tanke bakom)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1), Grnvit (+1), oscar4122 (+1), the chef (+5)

Senast redigerad av isbjorn den 2013-01-21 klockan 15:12.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat