Citat:
Ursprungligen postat av mequei
Russ Moyer och Alexander Sundtröm (Björklöven) drababdes båda av lårkakor efter mötet med grislaget Kovland. Kan de inte spela mot Sundsvall till helgen så är det gigantiska avbräck som måste tas med i beräkningen.
Nu tror jag att Löven vinner ändå då de verkar ha petat in en högre växel lagom till allettan, truppen är bred och helt enkelt för att de kommer vara minst top 4 i årets kvalserie.
Sen har vi detta med avskyn till Sundsvall, helgens match har Löven väntat på i snart tre år nu! Det var då, när Löven kämpade för sin existens i Allsvenskan med ekonomiska problem, som Sundsvall(hade åkt ur Allsvenskan) skriver ett offentligt snyftbrev och gråter ut.....grinar om varför de ska ha Lövens plats i Allsvenskan.
Nu tror jag inte brevet hade någon inverkan på beslutet, men jag lovar er att det där brevet inte är glömt i Umeå Arena. Det luktar hatmatch och Alexander Hellström har vässat knogarna.
|
Sundström räknar med spel ev redan imorgon, men jag gissar han vilar mot Ö-vik som löven ska slå alla dagar i veckan. Spelar garanterat lördag då man vil slå sundsvall, som ska vara "hotet" i jakten på seriesegern.
http://www.sportnu.se/708360/sundstrom-snart-tillbaka/