Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-14, 18:16   #4
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag använder mig av 1-5 units. Ska du börja betta på tennis så ska du först och främst börja se på så mycket tennis som du bara kan. Tennis är riktigt kul.Till skilllnad från lagsporter är det endast 2 personer du behöver ta reda på som mycket info som möjligt över. Form, inbördes möten, typ av spelare, vad deras styrkor är, deras statistik på vissa underlag osv. Den absolut bästa sidan för information om spelare är Tennisinsight som man betalar en spottstyver för. Oumbärlig information om spelarnas statistik. Där har du till och med information om snabbheten på banan.
Börja där!

KungKlave,
Följer tyvärr inte herrarna maniskt. Inom trading är det mycket mer swings hos damerna. Samt trevligare att titta på än Nadals klåda där bak
Haas är ju pånyttfödd och om jag minns rätt så drogs Nieminen med en skada senast de möttes i Indian Wells när Haas slog honom i 2 raka. Nieminen har aldrig slagit Haas ändå. Men, Haas såg bra ut i Hopman Cup. Nieminen har jag inte sett nåt av i år så jag vet faktiskt inte.

På tal om herrarna. Davydenko var ju i kalasform förra veckan och skulle ha vunnit i Doha. Men han har ju blandat och gett under några år nu. Man har nog hypat honom lite väl mycket kanske? Sela kan säkert spela till sig handikappet på +8,5.