Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-14, 10:34   #9
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Som RobinD säger, jag följer mycket tjänster och därför bokförs det inte offentligt men jag har inget sheet på sharps överhuvudtaget.

I annat fall brukar jag spela pregame/live (bl.a. i svenska U21 m.m.) och även där är det ingen mening att bokföra offentligt, dessutom sänks marknaden med 0.08-0.25 och om jag skulle bokföra direkt skulle ni få vänta i 10+min på att få samma odds och därmed är värdet egentligen borta direkt. De andra spel jag spelar sänker jag även där asien direkt på och då finns heller ingen poäng i att bokföra det offentligt. Dessutom spelar jag via en agent genom stängda sidor och har all min bokföring samlad i interfacet där som redan är väldigt specad och välbyggd.

Summa summarum, jag har redan min bokföring samlad, jag spelar även till odds som ni andra inte kommer kunna få då de sänks direkt utan ni får hoppas på swings tillbaka men det är inte ofta de kommer och om de kommer så finns det något negativt med spelet, samt så följer jag mycket betaltjänster och då är jag ingen som ni andra kan följa med lätthet. Kan dock trösta er med att de senaste 3 månaderna så har betaltjänsterna gått åt h-e och mestadelen utav årets vinster försvann där.
Att även reka spel till odds ingen annan kan få känns inte rättvist utan det är klart man spelar själv först, samt så har det mycket med tid över att göra. Jag har inte tid att skriva övertygande motiveringar.
I andra fall brukar jag droppa spel i chatten så det kan löna sig att hänga där men även dom efter jag spelat själv så ni kommer får slashade odds till följd. Men även dessa kommer utan motiveringar faktiskt.

mars spelar väldigt sällan, utan kanske ryggar något då och då.

Boone tog paus från baseballen som är den sport han är mest insatt i då han drog till Thailand, han gjorde ett försök på MLB därifrån men det gick inge vidare pga tidsskillnaden samt censuren i landet. Dessutom hade han svårt att kunna spela därifrån så han pausade istället. Nu är det break där i den ligan, får se om han ger sig på att cappa den själv nästa säsong.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat