Det är klart att man kan anta att det är samma regler som vi bestämt tidigare, ska dessa regler ändras så bör det ju frågas annars kan ju den som är LM bestämma precis vad som helst och om inte medlemmarna lusläser reglerna så kan det bli vad som helst. Om jag inte minns helt fel så va det lite små rörigt med regler hit och dit när lemmy skulle dra igång allting inför denna säsongen, vilket inte är så konstigt, jag skulle själv inte kunna hålla koll på allting om jag va LM.
Men det spelar ju inte så stor roll vad någon säger, självklart tycker en del av er som är på slutspel att det va helt okej att ändra reglerna utan att kolla med de som är med i ligan, vet inte hur Lillis och Vlad ställer sig i frågan men det är nog inte omöjligt att de kan hålla med om att det ska vara likt tidigare säsonger. Medan vi som slåss om de sista slutspelsplatserna tycker det borde vara som det varit tidigare med 6 slutspelsplatser och om något skulle ändras så borde man ju frågat om det va okej innan man gjorde det.
Nu tror inte jag lemmy ändrade utan att fråga med flit så att säga utan han kanske likt oss andra inte tänkte speciellt mycket på det utan antog att det skulle vara som tidigare och inte han heller lusläste alla regler och inställningar.
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|