Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-11, 21:42   #3
Talys

Talyss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 554
Standard

Kan slänga in några tips. Dock endast för den amerikanska marknaden. Podcasts är ett kanon sätt att samla på sig info medans man donar med annat. Avslappnande o lyssna på folk som surrar om intressanta saker.

Pregame.com har två stycken Podcasts som jag gillar. Den ena släpper de dagligen med en hel del intressant info om dagens card, oavsett sport. Den andra är endast NFL (några inslag av NCAAB när det är bowl-season) där de varje söndag går igenom kommande linor och mitt i veckan släpps en där de diskuterar helgens matcher med ett par "proffisionella" spelare. Då jag själv lirar mest beroende på hur marknaden beter sig finner jag framförallt den sista mycket intressant för NFL.

Om man har ESPN insider är man säkert bekant med Chad Millman. Han har också en schysst podcast kallad "Behind the bets" och finns på espn om man så vill. Här handlar de egentligen mest om just marknaden och hur vegas /offshore agerar. Intervjuer med kända statistiker osv. Inte följt så länge men kör året runt vad jag förstår.

En annan jag gillar som egentligen inte har med betting o göra är "the solid verbal". Handlar om College Fotball. Även om de inte snackar om spel diskuterar de ofta spreads. Sköna snubbar o lyssna på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Juret (+5)
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat