Spurs @Knicks -1/206.5
Mycket intressant situation idag. Spurs spelar 4:e matchen på 5 dagar, @Mavs 30:e, vNets 31:a, @Bucks 2:a och idag @Knicks 3:a
En annan, dock mindre viktig, grej är att NY är +1 timme ifrån Milwaukee.
Ankomst till NY 01:17am och match dags 07:30pm och frågan är hur Pop väljer. Om han inte bänkar spelare så viker han för Stern som redan har gett honom böter för att ha vilat spelare mot Heat. Det känns som om en coach med Pops status inte låter sig hunsas runt och det skulle inte förvåna om han bänkar spelare bara för att jävlas. Eller bättre, ha de iklädda och på bänken, men inte ger de speltid.

Hursom, beroende på hur den nyheten uppdateras så kommer linan att flyttas.
Tar Knicks -1 @1.99 2u just nu, sen får jag se närmare matchstart
TWolves @Nuggets -7.5/202.5
Wolves föll platta mot Jazz och gjorde bara 84pts på 34.5% skytte och ska nu spela mot uptempo Nuggies. Synd att Lawson missar.
Wolves starters spelade alla minst 30min var och återigen är det en intressant situation med att spela på hög höjd.
Lag som har antigen spelat mot Jazz och åkt till Nuggets, eller tvärtom, b2b, sen 2000 är 8-25 SU med avg förlust på 8pts
Nuggets skapar många TOs och gillar att göra enkla fastbreak pts och ett trött lag kan vika ner sig mot sådant press, speciellt om det resulterar i snabba point-runs
Nuggets -7.5 @1.909 1u, public kommer att vara hårt på denna, kan åka iväg. Återigen kan det komma sig att jag gör justeringar innan matchstart