Ämne: NBA 2/1
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-03, 03:06   #13
Arch

Archs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6822

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spelar inte så mycket på trender eller nästan inte alls. Matchups först och främst och just i den här matchen är det fördel Suns tyngre front med Gortat+Scola mot 76ers som har...Hawes...yuck liksom.
Tuff vinst mot Lakers igår och resa till ett lag (gillar sådana situationer, när det finns nåt som kan påverka negativt) de vann mot senast när Beez missade layupen i slutet - Suns bör vilja hämnas lite. Det är inget stor fördel, men iaf något som pushar mot Suns om jag anser att det är 50/50 eftersom de bör spela med lite mer energi.
Sen är det Vegas-vinkeln: det är ju löjligt att ett 11-21 lag ska vara -4 fav mot ett lag som precis slog Lakers och då gör det enkelt för avg spelare att ta 76ers (bwaha Laz r average ) och eftersom House always wins...och till slut Gentry vinkeln...jag vill kunna skratta åt Vlad om Gentry tjänar pengar åt mig...eller så fortsätter vi hata honom tillsammans...

Men, skämt åsido så skulle jag inte spelat Suns om de inte hade en bra frontcourt mismatch...sen om de kan utnyttja det eller ej...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat