Imponerande arbete måste sägas. Jag har själv använt Prematchtradings verktyg under ett drygt år.
Utan att ha läst hela tråden så finns det en del grejer som jag noterat på resans gång när jag handlat correct score-marknader som säkert kan vara ganska svåra att väga in.
Exempelvis med en stor hemmafavorit som tex Man utd. Barca eller Real så tenderar alltid resultat som 2-0, 3-0 och 3-1 att tryckas ner under vad som matematisk ska vara det korrekta priset. Detta gör ju att hela marknaden blir skev. Nu händer det ganska ofta att marknaden korrigerar sig självt när den går in play men det är inte helt lätthanterligt ändå.
För mig har correct score-marknaderna varit ett komplement till min andra trading och precis som skrevs här så blir det att plocka ganska mycket småpengar. Det är ganska mycket slit också ska tilläggas då bevakning krävs sista 1,5 timmarna innan ko. Har hänt mig mer än en gång att jag blivit matchad när jag inte haft hundra koll för att sedan se ena laget störtdyka prismässigt vilket lett till utrödning.
Intressant tråd hur som.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|