NBA 18/12
Stor card inatt, så kan börja lite lätt. Gärna dela med er om ni sitter på nåt saftigt.
Jag har inte gått igenom all vinklar, skador och sånt, bara en generell uppfattning. Linorna är från covers
ATL @WAS +7/187.5
Gillar inte Hawks på stora spreads, men hur ska man kunna ta Wiz med gÖtt samvete? Kanske för att Hawks tar OKC hemma dagen efter ? Men en väldigt knapp kanske.
TOR @CLE -4.5/189
Uggh 2poss fav som 5-20. Coinflip ATS imo och en till match för mig att passa.
MIN @MIA -8.5/200
Hade väntat mig lite större lina på Wolves och lite mer folk på Heat efter gårdagens match, men det kanske kommer. Fint övertag som MIN har på frontcourten bör tillåta att de hänger med om de inte går för en massa treor eller tappar bollen mycket.
Sen är det också frågan hur dessa avg lag hanterar att förlora mot ett dåligt lag (liten borta fav) för att sedan åka till ett bra lag (stor borta dog)
Stor bortadog, utan vila, efter att ha förlorat som en liten borta fav [MIN], sen 2001: 12-43 SU, 27-28 ATS, 21-34 OU avg förlust 7.5pts
Liiiten lean TWolves om linan åker upp till 10 och Pek, Love och AK alla spelar.
IND @MIL -2.5/186.5
Tittar efter samma förutsättningar som i LAC-MIL matchen och Pacers är inte mycket sämre att försvara guards. De är långa, atletiska Hill, Paul är +försvarare, men det är en liten fråga vem som sätts på SG och Monta.
Hibbert bör också spela, men jag väntar tills jag vet klart.
Lean Pacers till dess
PHI @DAL -5.5/193
Hade liten lean på Mavs pga att Jrue missar och 76ers ska inte ha nåt svar på Kaman, men det var innan jag såg linan.
Mavs har varit +5 fav 9 gånger i år och gått 5-4 SU och 3-6 ATS. Och de blir sådana favs mot lag som Bobs x2, Raps x2, Pistons, TWolves (tror utan Love då), Wiz, Kings, Warriors
Lean över för utan Jrue så är det en massa skyttar som 76ers skickar ut och om en blir het, förändras allt
SAS @DEN -2/208.5
Gasen i botten för Nuggies och de ska bara springa sönder Spurs som är på back end av b2b och hög höjd. Public är på Spurs och linan har gått från pk till -2...my kinda game...
1u Nuggs - liten lean över
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|