Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
Evans har gjort sitt jobb den här veckan (14 boards idag) men han var bara en stream för REB,det hade funkat perfekt också om inte Love chockat alla och kommit tillbaka tidigare. Hade hellre haft Sanders men bara kul att ligan är aktiv och jag får vara snabbare nästa gång istället för att hämta öl till tipoff i Raptors och logga in 5 min för sent
Andrea Bricknani har nu tagit över som lagkapten i Bricksville Hobos efter Russell Westchuck. 2-19 FG var en fantastisk prestation som måste belönas 
|
Fattar fortfarande inte vad du snackar om, vad har det hela att göra med att jag plockade upp Sanders från FA inför denna veckan? Du menar att du hellre borde plockat upp Sanders istället för Evans när han inte ens fanns på FA och då du inte heller hade några moves eller? Fan sluta röka crystal meth Vlad
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
7-2
Achtung, achtung, nu "gasar" det hånade och bespottade laget mot toppen.
|
Ja det va fan stenhårt och jag tappade allt i slutet, va det 6 cats som avgjordes med under 10 pts och 4 cats med 5 eller mindre. Nästa gång ska Heat spela 6 matcher när jag möter dig, redan ringt och fixat!
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Suit up motherfucker.
|
Jag har Varejao, han är både snyggare, snabbare, smartare, bättre och har mer hustle än bög Asik! Vad ska du komma med?