Ämne: Bör ses..
Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-26, 09:44   #6
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Har inte hunnit sett så långt än men vill man tugga vidare på samma ämne så rekommenderar jag boken Web of Debt (ISBN: 978-0979560811)

Finns väl översatt på bibblan...

Wagge för fan, kom in i gemet å skaffa dig en smart-TV! Det traditionella TV-tittandet är så sjukt utdött!
Första livstecknet på 3 veckor, trodde du satt inne.

Så värst traditionell vet jag inte om jag är. Spelar in rubbet så jag kan spola förbi reklam, förtexter och upprepningar i visa fall. Även det utan reklam går samma väg då jag är så van att backa bandet - för att höra vad GW mumlat om till exempel. Sen behöver jag inte vänta en timme med att gå ut med tekoppen i köket utan kan pausa och lyfta på arslet när och hur ofta jag vill.

Var hemma hos kärringens syrra och där stod teven på och malde upprepningar. Man blev ju helt hjärntvättad och efter ett par timmar börja det klia i hela kroppen och man kände hur det började smälta i skallen.

Kom nu inte dragandes med att ingen tittar på hjärntvätt aka reklam längre. Effekten är lätt mätbar för annonsörerna då dom vet vad som gick åt före, under och efter kampanjen.

Förstår inte hur folk är skapta som tittar på live-tv. Vad jag förstått så är tid en bristvara för många och här finns hur mycket som helst att tjäna in bara man kan leva med att se Bonde söker fru en halvtimme senare än vanligt.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat