Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast
Så faan heller, att du gjort! Tänkt det - möjligtvis? Skrivit det? Aldrig!
Gör inte bort dig genom att sätta dig på höga hästar... Du gör dig bara löjlig...! Med maxflyt så hade systemet kunnat ge en bra sudd - och du hade även då kritiserat, hur lättlurade tror du jag/vi är...?
Självklart är det okey med kritik eftersom jag själv kritiserar så måste ju andra få göra det - enkel matematik, i alla fall för mig...! Vidare menar jag att konstruktiv kritik kommer man med INNAN en händelse hänt, inte efteråt...
Har man inte haft möjlighet eller inte tänkt på en sak så kan man självklart även efter en "händelse" , spel eller vad det nu handlar om, komma med kritik, inspel, funderingar etc...
Men kommer man in i efterhand så skall man vara riktigt försiktig med vad och hur man säger det - lätt att det enbart blir "översitteri" annars.
En fråga till sist. Varför frågade du inte Lindvallen hur han skulle lägga upp systemet? Vad jag vet så fördes det en ganska livlig diskussion på "hemsidan" till detta bolagsspel, huruvida systemet skulle vara upplagt på det ena eller andra sättet. Tror det startade flera dagar innan spelstopp, till och med.
Missade du detta?
|
En fråga till sist. Varför frågade du inte Lindvallen hur han skulle lägga upp systemet? Vad jag vet så fördes det en ganska livlig diskussion på "hemsidan" till detta bolagsspel, huruvida systemet skulle vara upplagt på det ena eller andra sättet. Tror det startade flera dagar innan spelstopp, till och med.
Jag var med i försnacket...utan att för den delen fått ett finger med i luften.Nej jag håller med BC (BlackCobra) att spiken var lte tradiga med över 70% och 30 som ska dela. Sen Pilkast så stod det faktiskt i Lindvalls inlägg att han hade bestämt sig så alla råd var överflödiga, Har man bestämt sig ska man inte ändra sig. Sen kan faktiskt 2 stora favoriter vinna och ändå ge klirr i kassan. Jag tycker att var och en som tippar gör sina system utan invändningar av någon,för jag tror att var och en har sin ide om system/spikar. Det är ju nytt med flera barnsjukdomar att gå igenom. Vi sätter den snart och då blir det annat ljud i skällan.

Mvh AbbeAce