Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-05, 00:27   #73
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Helt klart så är kritik, bra eller dålig, något som kommer i efterhand. Man kan inte ge kritik på något som inte har hänt utan kritik är ju en utvärdering av det som redan har hänt så där blev det nog lite fel för din del Pilkast.

Min tankegång gick så här när jag såg den här tråden. Ett stort gäng ska gå ihop och få till bra system med all information som man kan dela med sig av och på så sätt sitta på en bra edge gentemot en average joe V75 spelare. Det brukar vara bibelstorlek på travtrådarna med självuttalad hög kvalitet och seriositet och så vida ni inte bara slänger in spelkvittot i tråden och 80% av inläggen är likadana så lär det väl diskuteras mycket kring loppen. Jag själv kan inte speciellt mycket om trav så kan tyvärr inte bidra med förslag men tyckte ändå det kunde vara kul att vara med på tåget. Säg överdrivet att 20 av oss 30 som är med inte kan ett jävla skit om hästar så känns det ändå som 10 personer med olika åsikter ska kunna snickra ihop något fint.

Nu fick kanske systemägaren denna veckan ingen vidare respons när han sökte tips från andra och det kanske va en kombination av att det hela va nytt eller att folk likt mig inte känner att de kan bidra. Det va ju isf synd men det blir väl förhoppningsvis bättre.

Direkt jag såg systemet så reagerade jag bara då jag snabbt kunde räkna ut att om vi får 7 rätt så är det en jävla massa folk som har det tillsammans med oss. Systemägaren kanske kände att man skulle lira safe till en början för att inte göra bort sig och inte försöka fälla någon favorit. Då kanske alla favoriter sitter istället med en utdelning på några tusen på 7 rätt men vi sitter på 3 rätt på ett monster system. Pinsamt kan vissa tycka men inte mig emot då jag inte ser någon anledning att vinna tusenlappar som ska delas på 30 personer.

Jag ser som sagt hellre att man jagar lite större vinster och försöker fälla någon favorit och nu har det dykt upp lite åsikter om hur man skulle vilja ha det så vi får väl se hur det kan bli. Dock precis som BlackCobra säger så kanske det ändå inte är så många som delar dessa tankar då det inte är många som vågar vädra sina åsikter, inte än iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat