Jag kan inte trav alls men kan odds osv och jag måste hålla med BlackCobra att jag blev väldigt förvånad när jag såg raden. Spika de största favoriterna och sen gardera i alla andra lopp och typ ta med alla hästar med +15% streckat känns inte direkt smart när vi är 20-30 personer som ska dela på vinsten. Om vår kupong hade fått 7 rätt så hade det inte kunnat bli någon utdelning då favoriterna va tvungna att gå in.
Anledningen till att ha ett stort bolag men mycket folk så man kan få många rader är väl att kunna fälla nån favorit och ha chans på de stora vinsterna. All utdelning som är mindre än 6 siffrigt kan man nästan vara utan och man är ju hellre med och hugger när det kan bli stor vinst.
Nu är det såklart inte så lätt som det låter men man kan iaf ge sig chansen varje vecka och någon gång så kan det ju slå väl ut. Favorit kuponger med insatser på 2000-3000 kr känns onödigt.
Sen finns det väl ingen anledning att "ge det lite tid" utan det är väl bättre att man gör upp redan nu vad målet är. Alla som vill satsa på 7 rätt med stora favoriter och vinna ett par tusen var tredje månad kan köra ett bolag och de som vill hoppa över de mindre vinsterna och satsa på att vara med när det skräller och med tur ta hem en större vinst en gång om året kan köra sitt bolag!?
Det går helt klart att utveckla detta till något bra då det väl finns mycket kunnigt travfolk här på sharps? Då är det lika bra vi diskuterar hur vi ska få till det redan nu så alla är på samma spår i fortsättningen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: bokis29 (+5)
|