Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-03, 18:29   #135
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
2.4 mille känns åtminstone inte överbetalt.

Har inte spelat på många år men brukar sitta och slötitta på lördagarna och jag tycker det är så för det mesta. Subjektiv känsla kanske men nog har det blivit svårare att få betalt på V-75?

Precis som på poker/sportspel blir folk duktigare och det blir fler som ska dela på den krympande skaran av spelar hellre än bra. Ekvationen går inte ihop helt enkelt och varför skulle travet vara något undantag?

Visst är det så! Tillgången till information är ju nu enorm, så även dock desinformationen - gäller att sålla friskt och lära sig vilka som har något att komma med...

Alla dessa reduceringsverktyg gör ju också att småspelaren också har en rimlig chans till miljonerna även om proffsen/storspelarna även här har en fördel, såklart!

Skall man ta betalt så är det på hösten/vintern och våren - oftast inte sommaren även om det ibland även smäller då!

Min spontana känsla är att utdelningarna som ligger i spannet 50-500 000 är mer sällan förekommande - oftare är det en favoritomgång eller en skrälldito... Har dock ingen statistik på detta, är bara en tanke som kom över mig när jag läste och begrundade ditt inlägg.

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat