Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-30, 19:18   #23
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25035

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Fan vad härligt med lite tugg här i tråden.

Kan inte alls hålla med om att Curry är Dallas enda stjärnspelare kvar utan han är nog den som ser sämst ut i första femman i dagsläget och han va inte ens tänkt att vara med i truppen till premiären innan skador slog till. Nu när han går upp mot Howard så ser jag bara att han kommer bli en bortgjord Center som har sett sina bästa dagar. Att Dirk är borta är knappast något nackdel för defense utan mer för offense då han är en rätt klen försvarare, lång men extremt långsam och halv slö men han kan dock hänga 20 poäng som vi vet.

Är lite inne på samma spår som Arch, över och möjligen Mavs ATS. Lakers kommer leka under korgen och Dallas är för snabba på guards så det kan bli öppet. Missar Kobe som han troligen gör så känns det som alla bitar måste falla på plats direkt om Lakers ska plocka segern ATS och jag tror det kan bli svårt efter denna preseason. Mayo, Collison, Brand, Marion ska kunna springa med bra. Tycker bänkarna ser ganska jämna ut också.

Första matchen tycker alla är ointressant men är det inte mest spelvärde där? Enligt mig ska Cavs täcka ATS enkelt. Ett Washington utan sina 2 bästa spelare, Wall och Nene (Nene upgraded till game-time dec. dock) ställer upp med ett klent lag med Price, Beal, Ariza, Booker och Okafor. Var ska poängen komma från? Ska rookien Beal hänga +20? Nja... Tycker det ser klent ut och ett Cavs med Irving i spetsen ska kunna plocka denna enkelt anser jag. Startfemma, bänk, hemmaplan talar för Cavs och inte mycket förutom att premiärer är ovissa talar för Wiz.

Heat-Celtics är ju alltid stort, och svårt. Det känns helt klart som att Heat har blivit övervärderade här men det är tufft att spela mot det laget. Sett att ML va kring 3.50 på Celtics och det är väl fan för högt!? De är inte så mycket sämre än ifjol, Terry kan axla Allen och det är väl om Allen ska gå het mot gamla laget direkt. Annars känns det som gubbarna kan kämpa sig med länge och väl. Tycker totalen börjar krypa riktigt långt ner nu också, känns som båda hänger 90 iaf och då ska det mycket till om det stannar under 182.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), Akabodil (+3), AndreasB1897 (+2), muskali (+3)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat