Ämne: Budgivning
Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-30, 16:31   #8
omwttm

omwttms avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1220
Standard

Då är jag inne på samma spår som er. Har lyckats övertala sambon att försöka vara cool och vänta.. (haha vet inte hur många gånger dessa tre dagar jag har fått frågan om vi inte ska lägga ett...)

Förutom att övertala sambon att ta de coolt så gick min tid till att prata med mäklaren, försöka få reda på ett slutdatum. Men de hade hon inget, utan det var när hon kände att de började klinga av typ.. Då fick jag henne att lova att hon skulle säga till så att jag skulle få lägga mitt bud då (om det inte rusat alldeles för långt dvs). Och de godtog hon, så bara vänta och se nudå.

Nya bud har kommit under dagen:

Budgivare 3: 770.000 Dag 3 09.25
Budgivare 1: 795.000 ((utgångspris) skulle för övrigt aldrig lagt detta själv, 805.000 hade nog varit mitt där.) Dag 3 k09.35
Budgivare 3: 805.000 Dag 3 10.10
Budgivare 1: 815.000Dag 3 11.20

Min känsla är att det börjar bli nära slutet nu, mindre bud, lite mer tid mellan buden.
Jag har info om säljaren och vet att han önskar att Li av med de snabbt, vilket Jag även nämnt för mäklaren att detta inte är något problem som helst problem för oss. Vilket det lilla jagvet om mina konkurenter har lite svårare med.

Väntar nog in morgondagen innan något mer händer.. Eller ska man lägga ett bud nu?

Senast redigerad av omwttm den 2012-10-30 klockan 16:32.
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat