Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897
Ingen som sagt något om läggmatcher där nej?
Jag undrar lite i vilken värld du lever i, en mycket speciell måste det vara i alla fall.. Vad folk gör för en flaska whiskey vettifan och jag tror säkert man är kapabel till att göra mycket för ett sexsiffrigt belopp. Vad du menar med "Hur mycket tror du tjanar en spelare i superettan och under hur manga ar?" Har jag inte en aning om tyvärr.
Öster inblandade i 2 läggmatcher? Om du nu vet detta med 100% så kan du väl kanske säga vilka det skulle vara i så fall? Man kan inte bara spotta ut grejer som ska vara vattentäta för att sedan inte säga mer. Jag kan även lova dig att Öster inte ligger inne med dem högsta lönerna i Superettan och jag tror inte det är så jävla enkelt som du säger att det är att muta Värnamo eller Ängelholm, hur många är egentligen villiga att ta risken? Bara för att man spelar i Väranmo eller Ängelholm så är man inte lättare att muta än om man spelar i Bajen eller Gnaget.
|
Haha precis, det är skrattretande att tro att de spelare och tränare i Ängelholm som lever och andas fotboll ska bli avstängda på livstid för att de tar emot några vaddå, hundratusen för att förlora mot Öster? Som dessutom är Superettans suveräner och kör över dem vilken dag i veckan ändå?