Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting
Skit i Halmstad ingen har sagt ngt om det forutom grobarn som tyckte bara att 2-0 till 2-3 sista 4 minuter var konstigt. Sverige e mkt popular for laggmatcher, finns manga anledningar till det.
Du skulle bli forvanad vad folk har gor for en bra flaska whisky att inte ens snacka om sex siffriga belopp. Hur mkt tror du tjanar en spelare i superettan och under hur manga ar?
Oster har varit inblandade i minst 2 laggmatcher i ar som jag vet med 100% sakerhet och deras spelare har kanske hogsta loner i superettan, tank hur enkelt e det att muta lilla Varnamo eller Angleholm.
|
Ingen som sagt något om läggmatcher där nej?
Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn
Värnamo vändning har ingenting med trianglar att göra. Här snackar vi typiskt lägg match men tråden heter Spanska trianglar och jag vill inte starta ny som heter Lägg matcher.
|
Jag undrar lite i vilken värld du lever i, en mycket speciell måste det vara i alla fall.. Vad folk gör för en flaska whiskey vettifan och jag tror säkert man är kapabel till att göra mycket för ett sexsiffrigt belopp. Vad du menar med "Hur mycket tror du tjanar en spelare i superettan och under hur manga ar?" Har jag inte en aning om tyvärr.
Öster inblandade i 2 läggmatcher? Om du nu vet detta med 100% så kan du väl kanske säga vilka det skulle vara i så fall? Man kan inte bara spotta ut grejer som ska vara vattentäta för att sedan inte säga mer. Jag kan även lova dig att Öster inte ligger inne med dem högsta lönerna i Superettan och jag tror inte det är så jävla enkelt som du säger att det är att muta Värnamo eller Ängelholm, hur många är egentligen villiga att ta risken? Bara för att man spelar i Väranmo eller Ängelholm så är man inte lättare att muta än om man spelar i Bajen eller Gnaget.