Grobarn sluta innan du gor bort dig annu mer. Trianglar i spanska primera,Real och MUnited som lagger sig osv.
Klart det forekommer laggmatcher nastan dagligen men aldrig pa denna niva och tror du verkligen det e sa latt att fa igenom pengar pa laggmatcher speciellt de du skriver om som gar fran 2-1 till odds 35.00?
Vi kan ta t ex matchen i ar Oster hemma mot Angleholm som slutade 2-1(0-1) till odds ca 30 ggr. Har fick jag info av flera bookmakers att folk pa Balkan och i Schweiz(har massa olagliga bookies med sjukt bra utbud) forsoker bookiebetta denna och att de blockade denna variant redan efter ett par hundra euros satsade.
Sa trots att jag fick info flera timmar innan matchen fick jag knappt igenom 50 euro och da forsokte jag spela hos minst 10 olika bookmakers(bade online och i butiker) i flera olika lander.
Sen maste du forsta att de stora bookmakers sammarbetar ej med varandra och slas ej ihop sa att saga och betalar ett storlag att lagga sig nar alla tippat de vilket du fatt for sig.
Eller tror du verkligen bwin har sa stor omsattning pa en match att de kan ge 100 mille till Real att lagga sig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|