Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn
Vad då statistik från 2001. Snälla mäniskor tror ni att det är samma trianglar varje år? Statistik på läggmatcher????? 2010-03-10 satsade jag flära tusen kronor på matchen Real Madrid-Lyon att Lyon går vidare. En kusin till mig som jobbar på en av dom största spel bolag i Serbien "garanterade" att Bwin "beordrade" att Lyon går vidare eftersåm det var mycke lönsammare än att Real vinner. Jag förstör att dom flesta nu tänker "ojj vilka idiot teorier och skit snack, men så fungerar det i värkligheten. Vem är jag att skaffa bevis att trianglar och läggmatcher finns??? Karabatic & co kanske avslöjar hur det fungerar.
|
Man ska inte mata trollen men va fan alltså
Nej, Grobarbn, det är kanske inte samma "trianglar" varje år, men det är väl samma faktorer som utgör trianglarna? Då kan du ju använda tidigare säsonger tillsammans med odds för att se om ditt spelsätt är hållbart?
Du har väl antagligen hört den där om att man ska ha >1000 spel för att på statistisk väg kunna säkerställa sitt spelande?
Att du tror att spelbolag beordrar lag att förlora, det är ju bara pinsamt och knappast "värklighet".