Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-08, 00:29   #1
suddenneddus

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 724

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-10-08 Monaco - Chateauroux (Ligue 2)

Datum: 2012-10-08
Tid: 20:30
Sport: Fotboll
Land: Frankrike
Liga: Ligue 2
Match: Monaco - Chateauroux
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 3
Odds: 2.05
Bolag: Bet365

Motivering:
Monaco går bra i ligan och har chansen att ta klivet upp som serieledare med 2 pinnar vid seger. Man är ett väldigt offensivt lag och det visar statistiken där man har 7/9 matcher som gått över linan 2.5. Man gör många mål framåt och i vissa matcher kan man ha svängdörrar bakåt. Man har 2 farliga anfallare i Toure 9mål/9matcher och Germain 5mål/9 matcher. Och dom 2 startar troligtvis på topp även idag.

Chateauroux spelar inte lika många målglada matcher, men man har gjort mål i dom 5 senaste matcherna och det tror jag även dom gör idag. Man har på dom 5 senaste matcherna gått över 2.5 linan 2 gånger. Dom andra 3 matcherna har slutat med 1-1 resultat.

Förra årets inbördesmöte slutade 2-1 i bägge mötena med hemmaseger. Alltså gick båda matcherna lagen emellan förra året över linan. Och då har Monaco blivit ett mycket mer offensivt lag i år. Jag funderade på att spela Monaco över 1.5 mål istället till 1.80 på Bet365 men kom fram till att jag tror att Chateauroux kommer göra 1 mål. Och att över 2.5 är 0.25 punkter högre tycker jag är alldeles för mycket.

Lycka till!

/Sudden

spelet är taget från våran spelblogg http://bettingiseasy.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+3)
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat