Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-10, 16:47   #10
iCash
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yoast Visa inlägg
Gillar alla tre spelen! Miami har varit bra tidigt i matcherna den sista tiden hemma, kanske det ändras borta? Och Wade har varit ett monster men jag tror också på Clips. Gordon har ett jobb att göra med DW.
Inga åsikter om Wizards-Hornets? Jag tror Hornets och under total. Visst gjorde Wizards underverk mot Magic men Magic kan förlora mot vilket lag som helst en dålig kväll och Hornets har blivit bättre on the road så jag kommer testa ML på Hornets och under.

EDIT: Där kom åsiket om Wiz, lycka till
Nice =)

Ja, FT är för osäkert för min del, men som hemma lag tror jag WIZ klarar 1st half.

Fick förfrågningar i chatten att en del linor inte är detsamma längre, vilket är korrekt.
Detta fenomen kallas för "line-movement", pengar in på ena sidan = oddset ändras.
www.vegasinsider.com är ett bra verktyg för att just kolla linans flytt från öppning tills nu. Man kan då oxå avskilja vart "sharp" money går in Vs. Public money.

Har spelat samtliga spel ovanför, samt 2 ncaab spel, samman ställer mina spel nednför:

NBA:

Clips -1 1st half 3u
Boston Celtics +0.5 1st half 3u
Cavs 1st qt -1.5 3u
WIZ +0.5 1st half 2u

NCAAB:

Cal Santa Barbara+2.0 3u
Cal Poly Slo-3.0 3u

Men bara skjut på med tankar gubbar, finns många över/under spel oxå =)
Samt spelar specialer!
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng