Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-26, 08:41   #1
Sighurt

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Italien 26 sep

ITALIEN: Serie A
18:30
Pescara-Palermo
Två lag som inlett dåligt. Palermo är på papper ett bättre lag men verkligen inte fått det att stämma. Bägge tränarna är pressade och varsitt poäng hade nog inte skadat.

20:45
AC Milan-Cagliari
Milan har haft det lätt för Cagliari på san siro. Cagliari kommer dock utvilade eftersom matchen mot Roma aldrig spelades (WO lämnades). Milan trots sina två utvisningar i senaste matchen mot Udinese fortsatte skapa chanser. Tror absolut att Cagliari kan lyckas göra mål med snabba spelare som Ibarbo som idag möter tunga mittbackar, vilket betyder att Milan som göra 2 .. Över 2.5?

AS Roma-Sampdoria
Sampdoria kommer sakna sin stjärnanfallare Maxi Lopez, stort avbräck. Roma utvilade. Svår match, tror absolut att Roma kommer bli vara för starka för ett tunt Sampdoria som ändå stått upp bra i säsongsinleddningen. Ser inget värde i 1:an men annat kul spel, Roma att hålla nollan. Trots Zemans tok offensiv tror jag att man utvilad nu kan stoppa Sampdorias offensiv från att näta speciellt med tanke på Maxi Lopez frånvaro

Catania-Atalanta

Chievo-Inter
Chievo har sett väldigt bleka ut inleddningesvis. Skapade knappt några chanser på Juve senast. Inter var värda mer mot Siena senast. Asian handicap +0 på Inter känns som ett bra spel.

Genoa-Parma
Genoa har fått en enorm boost efter vinsten mot Lazio borta. Har ett bra anfall i form av Boriello som verkar kommit igång samt unge Immobile. Parma tappade sin stjärna Giovinco inför säsongen och har dessutom Biabiany borta. Vill testa 1:an men känns osäkert med tanke på att Genoa endast fått vila 2 dagar ... Dock bör 1:an sitta vanligtvis, Parma är mer utav ett hemmalag och desamma gäller Genoa som brukar vara riktigt starka hemma.

Napoli-Lazio
Bägge lagen har i princip full trupp och kommer kunna starta med bästa lag. Napoli lyckades inte göra mål borta mot Catania trots en man mer i nästan 90 min. Lazio åkte på en mina hemma mot Genoa, förde spelet och hade chanser men lyckades inte förvalta dom. Snabb upp hämtning? Båda lagen gör mål?

Torino-Udinese

Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat