Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-19, 19:07   #29
linfre

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5692
Standard

Dagens spel och jag fortsätter att lira odds mellan 4-5 plus några chansningar på odds över 100 Det mesta kommer spelas live idag då CL är så ovisst och dagsform avgör!

Ogiltigt spel-ID: 1178243

Motivering:
Spoiler:
Chelsea ska försvara titeln och har besök av Juventus. Italienska ligan är inte vad den har varit och chelsea kommer att göra allt för att vinna. Så testar Chelsea -1 Asian @ 4.1 och pengarna tillbaka vid uddamålsseger.

Ogiltigt spel-ID: 1178219

Motivering:
Spoiler:
Chelsea har ett nytt offensivt vapen vid namn Hazard som match efter match sprintar in i straffområdet för att sedan bli fälld av jagande försvarare vilket genererar straff. En taktik som resulterat i flera Chelseamål denna säsong. Testar därför att spela att det blir straff i matchen @ 4.1

Sen lägger jag följande resultatspel som tv-lir. Har inget att göra med att jag är Chelseasupporter, lovar! Ni, behöver inte kommentera resultaten med "in your dreams" och liknande. Jag vet att det är osannolikt men jag struntar i det och testar anyway

50kr 2-1 @ 11.5
50kr 4-1 @ 100
100kr 4-2 @ 110
Berglind (+5)

Senast redigerad av linfre den 2012-09-20 klockan 10:46.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat