Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-18, 21:42   #21
uncut

uncuts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 186

Fotboll höst '12
Stats: 163 - 129 - 11
ROI: 112.96%
Vinstprocent: 55.82%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av uncut Visa inlägg
Tjena! Inte skrivit mycket i forumet på ett bra tag. Mest uppdaterat mina spreadsheet. Går jävligt bra just nu faktiskt Hoppas formen håller ett tag till.

Mina CL-spel idag:

Real Madrid - Man City +1 @1.725

City känns väldigt undervärderade här med tanke på Reals nuvarande form. De har ett nästintill jämnbra lag och borde prestera på topp ikväll. +1 i handikapp är nog ett lysande bet. Annars +0.75 om man tycker att oddset är för lågt. Tips: 1-1

Montpellier - Arsenal @2.20

Arsenal är i toppform, och har ett betydligt bättre lag än årets Montpellier. Tycker att de borde vinna lätt även här på bortaplan. Skulle spelat även om oddset låg runt 1.80. Tips: 0-2

Dortmund - Ajax +1 @2.30

Den här gillar nog inte många, men jag tror att även om Dortmund har det bättre laget är +1 på Ajax ett bra bet till 2.30. Ajax är ett hungrigt och offensivt lag som säkerligen kan ställa till det som underdogs här. Tips: 2-2

PSG -1 - Dinamo Kiev @2.10

Nu måste PSG visa vad de kan. Efter alla supervärvningar har de inte briljerat riktigt så mycket som väntat. De har dock spelat ihop sig mer de senaste två matcherna, och här tror jag att de vill visa hemmapubliken att de är ett lag att räkna med i årets Champions League. Tips: 4-1

SJUKT störande att både Dortmund och Real gjorde mål i slutminuterna. Annars hade det blivit 4-0. Nu blev det 2 vinster och 2 push.

Edit: Skulle kört ett resultatbet på PSG också
uncut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat