Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-18, 15:49   #103
Avej

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag har köpt det! Ska sätta mig ner och göra mig bekväm med spelet ikväll innan jag får stordäng av alla ungtuppar här. Jag paxar Maple Leafs.

Har man nån chans med ett sämre lag nuför tiden? Eller är det hyffsat jämnt oavsett lag? Hur står sig Toronto i och med att ingen väljer dem?

Jag kommer gå med ikväll. PSN: zimzele (notera, inget N i slutet som mitt nick här på Sharps)
Joina nu bums så jag kan acceptera dig direkt för jag har inte tillgång till ps3 senare ikväll utan tidigast imorgon på dagen. Annars riskeras det att simuleras alt spelas som cpu osv.

Leafs är ju inte det bästa laget det vi alla men det är rätt jämnt överlag enorm skillnad gentemot förr.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
,
,

Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat