Citat:
Ursprungligen postat av Philjay
Håller med, Problemet är bara att det är ju ngn som kommer få ta hand om dessa pengar så länge. Sen måste ju ALLA som är med och lirar vara med på att lägga en slant, funkar inte om det är ngn som skiter i det.
Jag vill se upplägget innan jag skyflar in pengar på ett tv spel jag inte bemästrar än 
|
Det är inte något problem att någon person skulle ta hand om ett par tusen i några månader, finns flera som är med i detta som jag skulle kunna lita på och inte flyr landet bara för några tusenlappar. Om inte annat så kan man ju betala när det är avgjort, sure det finns säkerligen något svin som inte har någon moral och säljer sin heder för några hundralappar och skiter i att betala bara för man inte lyckades vinna detta men då får man nog springa med svansen mellan benen bra länge om man ska hänga kvar på forumet här.
Sen behöver inte alla lägga en slant, men det vore ju bra om alla gjorde det för då blir det roligare. Men om bara 10 vill vara med och resten tycker inte det är värt att lägga några hundralappar för att ha spänning över 82 matcher hela säsongen så får det väl bli en inbördes tävling mellan de som lagt pengar och den som blir bäst av dessa får pengarna.
Upplägget är väl i stort sett klart redan, vi ska spela NHL 13 mot varandra och den som är bäst vinner. Sen om vi ska spela 5-6 matcher som va en "period" på 1 eller 2 veckor är ju bara små detaljer som inte avgör vem som är bäst. Känner du att du inte vill betala några hundralappar för du inte tror du kommer vinna så är det upp till dig att göra som du känner. Men hey, var är självförtroendet?