Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-19, 11:35   #52
Juret

Jurets avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Det kan man inte sålänge du inte spelar enbart på Jackpotomgångar samt enbart på ev+ rader. Och för att då räkna fram ev+ så använder man tex betfair som jämförelse för streck%.

Det finns de bolag som likt Grobarbn argumenterar för, där dessa räknar säg med en ROI på 120% och kan omsätta hundra tusen+ varje jackpotomgång. Där de köper upp en jävla massa ev+ rader. 100.000 kr omsatt och så får de 120.000 tillbaka. Självklart ingen dålig affär att kamma hem 20k.

Sedan har du våra typer av bolagsspel, likt denna där vi omsätter 1500 varje omgång och även spelar ev- rader. För även ev- kan resultera i en storvinst, vilket är det man hoppas på. Vi är trots allt 7 pers som ska dela på vinsten.
Tack! Då förstår jag lite bättre hur ni tänker. Jag har aldrig satt mig in så mycket i dessa typer av system, mest för att insatsen är begränsad när man är själv. Men borde inte Topptipset vara enklare att "grinda" ut med lite kapital? Är väl högre payout också? Har sett helt felaktiga streckningar där och spelat en del värderader själv, men som sagt insatsen blir ju begränsad.
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat