Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-19, 11:22   #51
Grobarbn

Grobarbns avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 3392

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patriknil90 Visa inlägg
I sådana fall tackar jag för din hjälpsamhet. Det var inte på något sätt meningen att måla upp dig som en trådkapare. Efter säsongen kanske du står där och har haft tretton rätt 7-10 gånger och vi närmare 0, och då är det bara att lyfta på hatten. Får vi däremot tretton rätt endast en gång så kan det ge riktigt bra med klirr i kassan!

Och vem vet, kanske händer det i framtiden att jag testar något liknande av det du beskriver. Men för närvarande tror jag stenhårt på att stryktipset ska spelas med "egna rader" med villkor o.s.v.
Jag erkänner att det var dumt av mig att jämföra ditt och mitt sätt att tänka. Du och jag vill samma sak - 13 rätt. Ingen kan garantera att du eller jag är ensamma vinnare med 13 rätt och kammar hem 10 millioner den dag vi lyckas pricka alla säkra, halvgarderingar och att alla villkor uppfylls. Nästa vecka,kommer jag tillbaka till Sverige och om du vill kan jag skicka några av mina system till dig att på skoj köra parallellt (om ditt data program klarar filformat som du får av mig är osäkert ). Jag vill vinna mot spel bolag och försöker få och ge information och råd från bland annat Sharps medlemmar. Tillsammans har vi större chans att vinna.

Senast redigerad av Grobarbn den 2012-08-19 klockan 17:28.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat