Citat:
Ursprungligen postat av patriknil90
Grobarbn, jag respekterar att du tycker mitt sätt är fel och ditt sätt är "rätt". Nu när du i ett antal inlägg har propagerat för detta och fått fram ditt budskap kanske det är på sin plats att du startar en egen tråd där du försöker ragga bolagsintressenter och börja bygga på det som du tror på!
Jag är av uppfattningen att egna rader är rätt väg att gå och det är det tillvägagångssätt vi kommer använda oss av så länge jag är bolagshållare.
Sedan ser jag gärna att du fortsätter kommentera i den här tråden angående våra resultat och framgångar!
|
Jag är verkligen ledsen att ni tror att jag propagerar och raggar bolagsintressenter. Ända som jag är ute är att hjälpa medlemmar på Sharps att satsa mindre pengar med bättre garanti och har fler helgarderingar. Det resulterar kanske i flera "icke vinande rader" men garantier till max antal rätt är bättre och framför allt säkrare. Det är ingen fel på ditt sätt om du är nöjd med "lotto" delen(alla villkor).Tycker du att på samma antal rader är större chans att vina med 3 hel och 7 halvgarderingar plus alla villkor än med 9 helgarderingar eller med halva insatser och 5 hel och 5 halvgarderingar? R-5-5-648 har två halvgarderingar mindre - kanske dom två som ni missade och skulle få 10 rätt.
Jag önskar är all lycka i världen i framtiden och avslutar med kommentarer att inte bli misstolkat igen.