Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-19, 00:49   #46
patriknil90

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 510

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn Visa inlägg
Jag har läst hela tråden och hittade till sist detta inlägg https://www.flashback.org/sp32478428 där bland annat står "1. Använd 2 av 5 som tumregel. Aldrig fler favoritspikar. Självklart ska du plocka med flera av de högt streckade lagen, men inte utan att de garderas upp!

2. Vet inte om jag vill rekommendera att göra många olika system. Bättre att samla all kraft på ett system. Jag föreslår att du kör ett reducerat R-system - de effektivaste är R-3-3-24 eller R-0-7-16. Jag har förklarat i tråden som länkades ovan varför dessa system är mest effektiva. Övriga R-system blir för mycket slump. Välj tolvrättsgaranti!

3. Utöka dessa R-system med matematiska halvgarderingar.

Jag hävdar att detta är det bästa sättet att spela stryktips om man fyller i kuponger eller spelar på Svenska Spels hemsida, om man är ute efter stora pengar med så låg insats som möjligt."
Killar spelade igår 1248 raders 3-7 system. missade 4 matcher och fick 8 rätt = 12 rätts garanti. Min favorit R-system 9-0 som är 100 kronor dyrare har 8 rätt innan matcher har börjat. Jag kämpar med reducerade system sedan 1994.
Grobarbn, jag respekterar att du tycker mitt sätt är fel och ditt sätt är "rätt". Nu när du i ett antal inlägg har propagerat för detta och fått fram ditt budskap kanske det är på sin plats att du startar en egen tråd där du försöker ragga bolagsintressenter och börja bygga på det som du tror på!

Jag är av uppfattningen att egna rader är rätt väg att gå och det är det tillvägagångssätt vi kommer använda oss av så länge jag är bolagshållare.

Sedan ser jag gärna att du fortsätter kommentera i den här tråden angående våra resultat och framgångar!
patriknil90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat