Citat:
Ursprungligen postat av KP
Samtidigt får du även väga in att oddset är 2.35 på -1.5. Vilket betyder 3x bättre än 1.44. Dvs satsa 100 för att vinna 135 istället för att satsa 306 för att vinna 135kr.
Du får helt enkelt göra oddsbedömningen vart du finner mest värde. Klarar Lazio av att vinna med 2 bollar 3x oftare än vad de klarar av att vinna med en boll?
Om du är rädd för att förlora din insats så är asiatiska handikapp bättre. Du kan isåfall spela -1.0 eller -1.25 och få iaf push om nu Lazio endast vinner med 1 mål. Jag väljer att hålla uppe mitt snittodds istället då jag ändå träffar 55-60% även på låga odds och därmed blir det förlorande i längden för mig. Endast min reflektion till sådana lågoddsare.
Nej har ingen public spread då över 90% spelas via ett interface och den bokför åt mig redan samt att jag även ryggar betaltjänster och de spelen får inte offentliggöras.
|
Vet hur asian-hcp fungerar. Hade det varit lånade sms pengar så hade jag varit mer nervös än jag är nu. Kalla mig slarvig eller oförsiktig men eftersom det är vinstpengar jag spelar för och inte min egna surt förvärvade lön så kanske det omedvetet gör att jag tänker lite mindre försiktigt. Jag vet ej. Men som sagt. Jag tror och hoppas på Lazio ikväll och förväntar mig att de levererar. Klart vi alla förlorar på spel. Men tricket med det är ju som alla vet att gå med vinst över en längre period. Sen kan man räkna hur mycket man vill tills man blir galen. Alla aspekter ska tas in och man ska hitta en bra match. Sen är det bara till slut magen som avgör (iaf för min del). Aldrig och åter aldrig spelat på ett spel som inte känts bra i magen. Oavsett vad andra säger. Likadant är det med detta spelet. Det känns bra i min magen men inte i någon annans. That´s life och det är det som till slut skapar en bra "produkt" när man bollar och snackar om matcher innan man spelar.
Tips som jag följer stenhårt! RYGGA aldrig en match som du inte känner att det kan gå vägen. Skit samma vem som rekat, vad folk säger osv. För det är lättare att ta den smällen när man själv trodde på spelet innan slutresultat än att rygga någon som skriker maxspel och sen åker de pengarna åt he****e. Det gällar även här idag. Bara för att jag är övertygad innebär det inte att jag har rätt. Däremot så bollars det fram och tillbaka vilket gör att man får antingen mer feeling att man e på rätt väg eller att det inte var ett så bra spel som man trodde från början. Rätta mig gärna om ni tycker jag har fel. Vi alla som sagt tycker olika eller skriv ner vad ni tycker om temat.
Rygga på egen risk!..